امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

جمله ی مورد نیاز این روزها.... ما که را گول زدیم!؟

   بیخودی خندیدیم... که بگوییم دلی خوش داریم

    بیخودی حرف زدیم... که بگوییم زبان هم داریم و قفس هامان را... زود زود رنگ زدیم

   و نشستیم لب رود... و به آب سنگ زدیم

   ما به هر دیواری آینه بخشیدیم... که تصور بکنیم یک نفر با ما هست

   ما زمان را دیدیم ... خسته در ثانیه ها

   باز با خود گفتیم ... شب زیبایی هست

   بیخودی پرسه زدیم ... صبحمان شب بشود

   بیخودی حرص زدیم ... سهممان کم نشود

   ما خدا را با خود ... سر دعوا بردیم

   و قسم ها خوردیم ... ما به هم بد کردیم ... ما به هم بد گفتیم

   بیخودی داد زدیم ... که بگوییم توانا هستیم

   و گرفتیم کتابی سر دست ... که بگوییم که دانا هستیم

   بیخودی پرسیدیم حال هم دیگر ر ا... که بگوییم محبت داریم

   بیخودی ترسیدیم از بیان غم خود ... و تصور کردیم که شهامت داریم

   ما حقیقت هارا زیر پا له کردیم ... و چقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم

 

   از شما می پرسم ما که را گول زدیم؟





Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


در ساحلی نشسته بودم. صدایی گفت:بنویس. گفتم قلم ندارم. گفت: استخواانت را قلم کن. گفتم:جوهر ندارم. گفت:خونت را جوهر کن. گفتم: کاغذ ندارم. گفت:پوستت را کاغذ کن. گفتم:چه بنویسم؟! گفت:بنویس "دوستت دارم." . . . پس ای مهربان، دوستت دارم.

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 665
بازدید کل : 231845
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 206
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ